ENSIMMÄISET KYSYMYKSET BAMBUS-KORKEISTA JA KAUPAN EHDOT.

Bambu tuotteet -yrityksessä me todella haluamme tehdä asiakkaillemme helpoksi tehdä ostoksia kanssamme.

 

Olemme siksi keränneet joukon yleisimpiä kysymyksiä bambusta lattiapäällysteiden ja kaupan kannalta:

Tavaroiden osto

Suosittelemme, että luet huolellisesti kaupankäyntiin täällä ennen kuin teet ostoksen   kauppaehtojen 

Onko mahdollista noutaa hänen tilauksesi osoitteeseesi?

Vastaus: Kyllä, koska yleensä me toimitamme tilatut tavarat suoraan Esbjergin varastostamme toimitusosoitteeseesi, jos meillä on tilattu tilauksesi. Ja vain muutaman kerran, koska emme ole jo ostaneet tilattuja tavaroita, ensin toimitamme ne tavarantoimittajan varastosta Esbjergin varastollemme ja vasta sitten on mahdollista noutaa tilaamasi tavarat osoitteesta Esbjergissä.

Voinko saada raita- ja jäljitysnumeron tilaukselleni?

Vastaus:   Jos tilauksesi lähetetään seuranta- ja seuranumerolla, saat erillisen sähköpostiviestin, jossa on tämä tilauksen lähettämisen yhteydessä.

Seurasiko toimittajan lasku paketissa, kun tilaukseni toimitettiin?

Vastaus: Se on totta – lähetämme laskun PDF-muodossa sähköpostiosoitteeseesi, kun saamme tilauksen, paitsi nyt, kun olet tilannut / ostanut tavaroita suoraan verkkokaupastamme, koska saat sähköpostitse vahvistuksen tilaaman tuotteen laskukuvauksesta, kun taas tavarat toimitetaan suoraan toimittajavarastoltamme Alankomaissa toimitusosoitteeseesi. Kun tuote toimitetaan sinulle, saat laskun toimittajalta paketissa.

Annoitko tuotteillesi hintatakuun?

Vastaus:   Meillä on markkinoiden parhaat hinnat, mutta valitettavasti emme voi tarjota 100-prosenttista hintatakuuta, mutta tietysti seuraamme aina hintojamme ja mukautamme niitä jatkuvasti kilpailukykyiseksi.

Asennatko myös bambutuotteita / rakennusmateriaaleja?

Vastaus:  Ei, emme tee mitään asennuksia, mutta tarjoamme asiakkaillemme, jotka asentavat tuotteet itse, toimittajan asennusohjeiden tai paikallisen käsityöläisen / puusepän tai rakennus- / asennusyrityksen kanssa.

Onko minulla virhe, kun yritän ostaa jotain sivustostasi?

V:   Yritä aina uudelleen toisesta selaimesta (Google Chrome, Mozilla Firefox jne.). Muista myös, että jotkut työpaikat ovat ehkä estäneet tiettyjä esineitä, mikä voi joskus estää oston valmistumisen. Jos sinulla on jatkuvasti virheitä, suosittelemme, että yrität uudelleen toisesta tietokoneesta. Tietysti olet myös erittäin tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse meille kuullaksesi, onko verkkosivustollamme akuutteja ongelmia.

Voinko yksittäisenä ostaa tavaroita laskulla?

Vastaus:  Laskutan kaikkia asiakkaita, jotka haluavat maksaa pankkisiirrolla, koska jokaisesta tilatusta tuotteesta joudumme saamaan ennakkomaksun asiakkailta, koska toimittajamme vaatii aina 100% käsirahaa koko tilauksesta, joten meidän on myös tehtävä sama toimittaaksemme lattia asiakkaillemme .
Vain paitsi nyt, kun olet tilannut / ostanut tavaroita suoraan verkkokaupastamme, koska saat sähköpostitse vahvistuksen tilaamastasi laskukuvauksesta.

Tavaroiden toimitus ja vastaanottaminen

Kuinka nopeasti lähetät tilaukseni?

Vastaus: Tavaroidemme yleinen toimitusaika on nyt 3-7 työpäivää. Tilatut tavarat lähetetään Esbjergin varastostamme vasta sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet tilauksesi toimituskulut toimitusosoitteeseesi. Kaikki verkkokaupassamme näkyvät tuotteet ovat yleisiä varastossa täällä kotona tai valmistajan varastossa Alankomaissa. Vain muutama kerta on tilattava valmistajamme muihin maihin, joten myytyjä tavaroita ei yleensä näytetä.

Olet lähettänyt tilaukseni, mutta toimitus ei ole vielä saapunut?

Vastaus:  Tavallisissa olosuhteissa valmistajamme / toimittajamme toimittaa toimituksen 1-3 työpäivän kuluessa siitä, kun he ovat saaneet meiltä ennakkomaksun tilauksestasi, mutta esimerkiksi. tieviiveet liikenteessä, joka kestää jopa 5 työpäivää ennen toimituksen saapumista. Jos olet odottanut yli viisi työpäivää siitä, kun olet saanut sähköpostiviestin, että tilauksesi on lähetetty, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Kuinka voin tarkistaa, että lähetys ei ole vaurioitunut?

Vastaus:  Asiakkaan vastuulla on tarkistaa, onko toimitus vaurioitunut vai onko siinä kosteuspitoisuutta, värieroja jne. Siksi asiakkaan on varmistettava, että paketit tarkistetaan. Kahden vuoden takuu myönnetään hankintalain mukaisesti ja koska valitusoikeus koskee materiaali- ja / tai valmistusvirheitä. Joten riittää, jos vain tarkistetaan, että toimitetut paketit eivät ole vaurioituneet, avoimet tai kosteat.

Saanut artikkeli näyttää vaurioituneen kuljetuksen aikana?

Vastaus:   Vastaanotettuaan tuotteen tarkista, onko määrä ja tuote tilaamasi mukaisia, ja tarkista, onko esineelle mahdollisesti aiheutunut kuljetusvaurioita, ilmoita heti kuljettajalle. Jos näet, että kuljetus on vaurioitunut merkittävästi, kun se toimitettiin sinulle, sinun on kieltäydyttävä ostotodistuksesta ja palautettava kuorma-auton kuljettaja toimitukseen.

Jos osa tavaroista on vaurioitunut, asiakas voi selvittää, mitä hänen tulisi tehdä kauppaehdoissa napsauttamalla tätä Ehdot ja lukea kohta kohdasta: Jos tavarat ovat vaurioituneet. Vahingoittuneita tavaroita pyytävät kirjeet korvataan.

Joskus vaurioitunut tuote havaitaan vasta, kun kuorma-auto ajaa uudelleen, ja näissä tapauksissa on tärkeää, että mainostat välittömästi asiakaspalvelumme. Jos et mainosta suoraan, voit hylätä valituksen.

Mikä takuu tuotteiden  laadulle on  ?

Vastaus:   Valmistajamme on määritellyt kaikille bambutuotteille korkealaatuisen takuun eurooppalaisen laatustandardin CE-kauluksen ja takuulakien mukaisesti.

Onko bambu ympäristöystävällinen valinta? Onko korjattu bambumetsä bambutuotteiden tuottamiseksi?

Bambujen leikkaaminen on itse asiassa tärkein ekologinen peruste, joka tekee bambua niin ainutlaatuiseksi. Emokasvi kehittää vuosittain monia uusia bambukantoja, jotka kasvavat täyspitkäksi jopa 20 jalkaa muutamassa kuukaudessa. Sieltä kestää noin viisi vuotta, jotta saadaan tarvittava kovuus käytettäväksi kestävissä tuotteissa. Siksi hyvin hoidetussa, kypsässä bambuistutuksessa voit korjata viiden vuoden ikäiset varret vuosittain pitämällä metsän koko ehjänä.

Onko uhanalainen pandakarhu bambutuotannon vuoksi?

Ei ollenkaan. Olisi ymmärrettävä, että pandakarhut (sekä pieni että iso panda) asuvat Keski-Kiinan vuoristoalueilla, joilla he käyttävät pääasiassa alempia bambulajeja pääravinteena. Siksi he asuvat kaukana alueista, joilla kasvaa jättiläinen bambulaji, jota Moso käytti bambu männän tekemiseen. Lisäksi on olemassa Moso-bambulajeja, joita pandakarhut eivät edes tunnusta ruoana. Joten Moson bambulattiapäällysteiden tuottaminen ei aiheuta mitään vaaraa otsaan!