Kauppaehtoja
Bambusta-eko-tuotteita.fi -yrityksessä haluamme todella tehdä siitä asiakkaillemme helpon, joten noudatamme kaikkia kaupan ehtoja.
Ole hyvä lue lisää ehdoin alla:
Hakemus
Seuraavat ehdot koskevat kaikkia ostajien ja bambusta-eko-tuotteita.fi välisiä sopimuksia
Bambu-eko- tuotteiden ehtoja sovelletaan ennen ostajan mahdollisia vakioehtoja tai yleisiä liiketoimintaehtoja.
Yleistä tietoa:
Kun olet suorittanut ostoksen (tehnyt tilauksen), saat ostoksesi / tilauksesi kuitin antamaasi sähköpostiosoitteeseen, joka on voimassa kupongina / tilausvahvistuksena.
Tarkista roskapostisuodatin / kansio, jos et saa sitä.
Ostamalla (tilaamalla) tuotteita verkkokaupastamme hyväksyt, että tilatut tuotteet on maksettu etukäteen, ja tilauksen (tilauksen) katsotaan toimittamisen jälkeen lunastetuksi / valmistuneeksi.
Jos palautusoikeuden mukainen tuote on palautettava meille (toimittajalle) vastaanottamisen jälkeen, sinun on maksettava palautuskulut itse. Alkuperäinen rahti, jonka olet maksanut sinulle toimituksesta, palautetaan peruutuksen yhteydessä (lue alla oleva osio peruutusoikeus).
Kaikki verkkosivustollamme näkyvät tuotteet ovat yleensä varastossamme Esbjergissä tai toimittajamme / valmistajamme varastossa Alankomaissa, joten loppuunmyytyjä tuotteita ei näytetä. Varaamme oikeuden tehdä laskuvirheitä. Jos tapahtuu, että tuotetta ei ole varastossa, bambus-produkter.dk ottaa yhteyttä kyseiseen asiakkaaseen jatkokurssista. Jos olet epävarma, lähetä meille sähköpostia ja vastaamme mahdollisimman pian.
Maksu
Myymme yksityisille, liike -elämän ja julkisille laitoksille ja käytämme erilaisia maksutapoja, mukaan lukien luottokorttimaksut. Oikeus ennakkomaksuun pidätetään erityisesti tilatuille tuotteille. Hyväksymme maksun online -maksupalveluntarjoajamme Stripen ja / tai GooglePayn kautta, joka hyväksyy maksut VISA, VISA Electronin, MasterCard in ja muiden yleisten kansainvälisten korttien kautta.
Kaikki verkkokaupassa näkyvät summat ovat euroissa eivätkä sisällä arvonlisäveroa, koska Ruotsin kaupasta vastaava BYG-ECOHOME LLP on rekisteröity Iso-Britanniaan, joka ei ole EU-maa.
Stripe ja / tai GooglePay tarjoavat hyvän suojan sähköisille maksuille. Jos et saa tavaraa, sinulla on aina oikeus rahoihisi pankin kautta. Tämän jälkeen pankin tehtävänä on seurata yritystä, joka on vähentänyt summan asiakkaan kortilta. Stripe ja / tai GooglePay, kuten pankkisi, tarjoavat tämän suojan.
Tämä tarkoittaa, että olet kaksinkertaisesti suojattu väärinkäytöltä ja huijaamiselta bambus-produkter.dk-sivuston kautta. Käytämme Stripen ja / tai GooglePayn kautta hyväksyttyä maksupalvelinta, joka salaa kaikki korttitietosi SSL (Secure Socket Layer) -protokollalla. Tämä tarkoittaa, että tietojasi ei voi lukea.
Jos käytät maksukorttia tilaussummiin, tilauksesi on suoritettu, jotta koko tilaussumma siirretään online -maksupalveluntarjoajallemme (Stripe ja / tai GooglePay), etkä voi luovuttaa tilaussummaa tilaamasi tavaran toimitusaika.
Suorittamalla tilauksesi verkkokaupassamme hyväksyt nämä käyttöehdot ja kortiltasi veloitetaan tilaussumma tilauksesi suorittamiseksi.
Jos et pysty maksamaan Stripellä ja / tai GooglePayllä luottokortilla, sinulla on yksityis- tai yritysasiakkaana mahdollisuus maksaa pankkisiirrolla, kun olemme vastaanottaneet tilauksesi laskun.
Muista syöttää tilausnumerosi pankkisiirrolla tai sähköpostiosoitteesi, jota käytit tilauksen luomisessa.
Toimitusehdot ja -ajat
Otathan huomioon, että kaikki asiakkaille myymämme tuotteet ovat vain toimitusehdollisia DAP (Delivered at Place) – missä vain nettohinta ja toimituskulut sisältyvät ostetun tavaran tilausarvoon.
Asiakkaan määrä vähennetään yleensä samaan aikaan kun tilattu / tilattu esine on lähetettävä paitsi tässä osiossa luetellut kaupan ehdot
Toimitus huolitsijalla
Jos haluat, että rahdinkuljettaja soittaa sinulle ennen toimitusta, kirjoita huomautus kommenttikenttään.
Huomaa, että se on merkitty huolitsijalle, se ei ole takuu, koska se on yksittäisen huolitsijan tehtävä.
Tämä on jalkakäytävä ilman laakereita ja vain tienkestävällä alustalla. Jos tuote voidaan sijoittaa ilman kuittia, se on kirjoitettava tilauksen kommentin tyhjään kenttään.
HUOMAUTUS! TÄRKEÄÄ: Jos tuote on sijoitettu ilman kuittia, ei ole mahdollista valittaa kuljetusvahingoista tms. jälkikäteen!
TOIMITUSAIKA: Jos emme ole tilanneet tavaroita varastostamme Suomi nopeaa toimitusta varten asiakkaille, toimitamme tässä tapauksessa tavaroita kaikkialle Ruotsin kiinteillä silta-alueilla keskimäärin kahdesti kuukaudessa, 15-16 ja 29- 30 päivämäärää sen jälkeen.
HUOMAUTUS: TARJOAMME ILMAINEN TOIMITUS Tilauksen arvoon vähintään 3500 EUR. Tämä tarkoittaa, että bambutuotteet on tilattava vähintään 3500 EUR: N SAA ILMAINEN TOIMITUS.
Kaikissa bambusta valmistetuissa rakennusmateriaaleissa luokista Bamboo massiivivaneri, Bamboo Patio / Coverboard ja Solid Bamboo Building materiaalit : massiivipuu paneelit, palkit, viilut, työtasot, teräslevyt jne. Ilmainen toimitus vain tilauksille, joiden arvo on vähintään 4500 EUR.
Tilattujen tavaroiden toimittaminen tapahtuu joskus ensin valmistaja yrityksellämme Alankomaissa omaan varastoon Esbjergissä, koska ensin ne on toimitettava meille Hollannissa sijaitsevalta tavarantoimittaja varastoltamme, kun asiakkaan tilatut tavarat myydään Esbjergin varastostamme, joten siinä tapauksessa, että joudumme ensin nostamaan tilaamiensa tuotteiden summa asiakaskortista varoittamatta asiakasta, ja vasta sen jälkeen asiakkaan tilaamat tavarat lähetetään suoraan asiakkaalle varastomme varastostamme Esbjergissä, Tanskassa saatuaan asiakkaan maksun postituskulut. Tässä tapauksessa toimitamme tavaroita asiakkaille kaikkialla Suomi kiinteillä silta-alueilla keskimäärin 10-15 päivän ajan.
Muutoin toimitusaika Ruotsissa, kun olemme ostaneet esineitä varastostamme Esbjergissä on noin 5-7 päivää.
Toimituskulut asiakkaiden tilaamien tavaroiden toimittamiseksi Alankomaista Esbjergin varastollemme korvataan ehdottomasti aina vain yrityksen kustannuksilla. Asiakkaan ei koskaan tarvinnut maksaa tilattujen tavaroiden tavarakuljetuksia Hollannista Tanskaan, vaan vain toimituksen Esbjergin varastoltamme asiakkaille ilmoittamalla toimitusosoitteessa, muuten asiakas voi noutaa tilatut tavarat Esbjergin varastostamme.
Huomaa: Jos asiakas kieltäytyy maksamasta toimituskuluja toimitus stä Esbjergin varastostamme asiakkaille ilmoittamalla toimitusosoitteessa, asiakas saa sähköpostitse ilmoituksen siitä, että asiakkaalla on 1 kuukauden määräaika asiakkaalle noutaa varastostamme tilaamia tuotteita. kaupungissa: Esbjerg. Vanhenemisen jälkeen se varoitti yhden kuukauden määräaikaa, mutta asiakas ei noudennut Esbjergin varastostamme tilaamia tuotteita, joten hänen tilauksensa peruutetaan automaattisesti palauttamatta tilauksestaan maksettua asiakkaiden rahaa.
Kaikki tavarat, joita meillä on omassa varastossa Esbjergissä, Tanskaan noutaa senkin jälkeen, kun olemme ensin sopineet aika / päivämäärä yleensä klo 10.00. 8–20.
Tärkeää: Asiakkaan on aina oltava kotona ilmoitetussa toimitusosoitteessaan vastaanottaakseen tilaamansa tavarat, koska tavaroiden käsittely, kuljetus tai purkaminen voi aiheuttaa vahinkoa tai katoamista. Lue alla olevat perusasiat osiosta nimeltä Jos tavarat ovat vaurioituneet. Muussa tapauksessa, jos asiakas ei ole kotona, tavarat voidaan sijoittaa ilman kuittia vastaanottajan kustannuksella ja riskillä ilman vastuuta liiketoiminnastamme tai toimituskuljetusliiketoimintamme vastuusta.
Kaikki sivustolla www.bambusta-eko-tuotteita.fi esitetyt tuotteet ovat yleensä valmistajan varastossa Alankomaissa, eikä myytyjä tuotteita sen vuoksi näytetä. Pidätämme oikeuden laskutus virheisiin. Jos tuotetta ei ole varastossa, www.bambusta-eko-tuotteita.fi ottaa yhteyttä asianomaiseen asiakkaaseen meneillään olevasta prosessista. Jos sinulla on epäilyksiä, lähetä sähköpostia osoitteeseen info@bambusta-eko-tuotteita.fi ja me vastaamme niin pian kuin mahdollista.
Postikulut.
Tämän 3500 EUR -arvon mukaiset tilaukset lähetetään ilmaiseksi kuljetuskustannuksille asiakkaalle. Kaikille tilauksille, joiden hinta on alle 3500 EUR, yksittäiset lähetyskustannukset lasketaan asiakkaan toimitusosoitteessa. Tavaroita ei lähetetä perustuslain päivänä, uudenvuodenaattona ja vapaapäivinä.
Varattujen
Pidätämme oikeuden muuttaa ja päivittää tämän sivuston ehtoja. Siksi on tärkeää, että pysyt ajan tasalla.
Otamme henkilökohtaisten tietojen suojaamisen erittäin vakavasti. Kaikki meille lähettämäsi henkilöllisyystiedot ovat yksityisiä ja turvallisia, ja niitä jaetaan vain kolmannen osapuolen kanssa, jos laki sitä vaatii.
Bambusta-eko-tuotteita.fi ole vastuussa välittömistä tai välillisistä vahingoista, jotka johtuvat tilatuista tavaroista, jotka saapuvat myöhässä ostajalle, tai tilatuista tavaroista, joilta puuttuu virheitä, kun viivästyminen tai puutteet johtuvat ostajan toiminnasta tai laiminlyönnistä tai olosuhteista, jotka eivät ole bambusta-eko-tuotteita.fi n hallussa.
Tilatut tavarat tilaussopimukset
Ostajan ja yrityksemme välillä tehdään sitova tilattuja tavaroita koskeva sopimus vasta kun hyväksymme tilauksen, jonka asiakas on lähettänyt tilatuille tavaroille tilauksen vahvistuksen jälkeen, tai muuten, kun olemme ilmoittaneet asiakkaalle ensin, että hänen tilatut tavaransa ovat myyty, ellei meillä ole ollut hänen tilatut tavarat hänen tilauksensa aikana, kun taas myöhemmin viikon kuluessa ilmoitimme asiakkaalle, että olemme hankkineet hänen tilaamansa tavarat, ja siksi asiakas saa tilaamansa tavarat mahdollisimman pian saatuaan ensin asiakkaan ennakkomaksun toimituskuluista.
Tilauksen peruuttaminen
Kauppaamme tiettyjä tavaroita, joita meillä ei ole oikeutta palauttaa toimittajallemme, kun tavarat on jo maksettu toimittajallemme ja lähetetty asiakkaalle.
Siksi tilausta ei voitu peruuttaa, kun tuote on jo matkalla asiakkaan luo. Tavaroiden palauttamisella ei tietenkään ole ongelmia valituksella tälle tavarantoimittajalle, mutta tavarat, jotka on jo maksettu toimittajallemme ja toimittajalle, ovat tilanneet tavaran toimittamisen asiakkaalle, asiakas ei voi peruuttaa sitä.
Sinulla ei ole palautus- tai peruutusoikeutta B2B- liiketoiminnan kaupassa . Olet ehkä tehnyt sopimuksen sen ympärille, mutta lähtökohtana ei ole paluu politiikkaa. Voit peruuttaa tapahtuman vain, jos viivästyminen on huomattavaa.
Myytävän tuotteen säännöt
Jos ostat tuotteen verkossa, sinulla on periaatteessa 14 päivän peruutusoikeus.
Vaikka joudut maksamaan palautuslähetyksen itse, jos katut ostostasi.
Muistutamme myös, että myytävillä tuotteilla ei ole palautus- tai vaihto -oikeutta.
Sinulla on aina kahden vuoden oikeus valitukseen – myös myyntituotteisiin.
Et kuitenkaan voi valittaa tuotteen erityisistä puutteista, joista olet saanut tiedon ostohetkellä ja jotka ovat syynä hinnanalennukseen.
Tuotetiedot
Verkkosivustossa / verkkokaupassa luetellaan tuotteen olennaiset ominaisuudet, lisätietoja tai olemassa olevista tiedoista voidaan lähettää meille sähköpostia sähköpostitse osoitteeseen info@bambusta-eko-tuotteita.fi .
Olemme helpottaneet sinun saada asiaankuuluvaa tietoa osoitteessa muut sivustot / verkkosivustot linkkien kautta. Nämä sivustot eivät hallitse yritystämme. Emme siis ole millään tavalla vastuussa näiden sivujen sisällöstä.
Bambutuotteiden ylläpitosäännöt
Pitkän aikavälin säilyttämistä varten kaikki bambutuotteet on käsiteltävä joskus sen jälkeen, kun asennus on viimeistelty välittömästi erityisellä bambujen suojaajalla / huoltotuotteilla ja käsitellään sitten 6–12 kuukauden välein.
Jos tavarat ovat vaurioituneet.
Tärkeää: Tavaroita käsiteltäessä, kuljetettaessa tai purettaessa voi tapahtua vahinkoja tai menetyksiä.
Esimerkiksi kuorma-auto on sattunut onnettomuuteen, jonka seurauksena tuote tai esine vahingoittuu kokonaan kuljetuksen tai tavaroiden purkamisen aikana.
Siksi, kun tavarat toimitetaan sinulle, sinun on ensin tarkistettava huolellisesti kaikki paketit etkä allekirjoiteta kuljettajalta saatua toimitustodistusta (CMR-lasku).
Jos saat paketin, joka sisältää osan / osia vaurioituneita tavaroita, myyjän toimittaja vastaa niiden korvaamisesta ja kattaa lähetyskustannukset tavaroiden palauttamiseksi tai vaihtamiseksi.
Tämän jälkeen asiakkaan on täytettävä kuljettajan allekirjoittama toimitusilmoitus, jossa vahvistetaan vaurioituneet / vaurioituneet ja vaaditaan vaurioituneiden tavaroiden vaihto.
Tämän kirjeen (toimitusilmoitus), ns. POD (toimitustodistus), on kuvattava tarkasti toimitetut tavarat ja tavaran käsittelyssä, kuljetuksessa tai purkamisessa tapahtuneet vauriot, kuljettajan allekirjoittamat ja sitten meille lähetetyt.
Muista sisällyttää kirjeeseen (toimitusilmoitus) toimitusaika, kuljettaja ja hänen kuljetustiedot, osoitteesi ja tilausnumerosi, ottaa kuvia vaurioituneista tavaroista jne. Ja lähettää meille, koska jos et voinut lähettää meille täytettyä kirjettä (kuvilla), joka on Kuljettajan ja sinä (asiakas) allekirjoittama vahingoittunut / vaurioituneet, joten vahingoittuneita tavaroita koskevaa pyyntöä / valitusta ei tarvitse vaihtaa, joten sinua kielletään korvaamista vaurioitunut tavara.
Napsauta tätä, kun haluat löytää / näyttää kirjeen (toimitus lomakkeen) mallin / mallin: 1-lähetysilmoitus
Kun olet vastaanottanut tavarat, tarkista, vastaako määrä ja tuote tilattua, ja tarkista, onko tavarat saaneet kuljetusvaurioita, tarvittaessa ilmoita heti kuljettajalle. Jos näet, että lähetys on vaurioitunut merkittävästi, kun se toimitetaan sinulle, sinun on kieltäydyttävä kuitista ja palautettava kuorma-auton kuljettaja lähetykseen.
Takuu
Valmistajamme Bamboo Import Europe BV on antanut takuun useimmille bambu tuotteille. ts. bambu tuotteita ei anneta tilatuista tavaroista riippumatta, ja ostaja saa vain valmistajan myöntämät takuut.
2 vuoden takuu myönnetään ostolain mukaisesti. Valitusoikeus koskee materiaalien ja / tai valmistusvirheitä.
Valitus ei koske vikoja tai vahinkoja, jotka aiheutuvat virheellisestä varastoinnista, asennuksesta, tuotteen käytöstä tai huoltosääntöjen rikkomisesta jne. Emme myöskään voineet hyväksyä valitusta
Nyt emme pysty riittävästi tarkastamaan, kuinka asiakas suoritti varsinaisen asennuksen, ja siten arvioida, kuinka asiakkaan meille ilmoittama vahinko tapahtui.
Suosittelemme kaikille asiakkaille ammattitaitoisen puusepän palkkaamista ostettujen esineiden asennukseen, jotta vältytään asennuksessa syntyviltä virheiltä tai vaurioilta, muuten reklamaatio raukeaa.
Tästä syystä reklamaatiota ei voitu hyväksyä asennuksen aikana aiheutuneista virheistä tai vaurioista, eli meille tuntemattomista olosuhteista, jotka koskevat asiakkaan asennusta/kokoamista.
Valitus ei koske vikoja tai vahinkoja, jotka aiheutuvat virheellisestä varastoinnista, asennuksesta, tuotteen käytöstä tai huoltosääntöjen rikkomisesta jne.
Valitus ei kata virheitä tai vaurioita, jotka johtuvat tuotteen / palvelun väärinkäytöstä.
Mutta aineelliset viat voidaan palauttaa valmistajalle mme.
Kun olemme hyväksyneet valitusten palautuslähetyksen, vaatimus palautetaan oletuksena pankkikortille tai asiakkaan pankkitilille, jota käytetään yhdessä. hankinta.
Saat meiltä myös sähköpostiviestin, jossa kerrotaan, että olemme vastaanottaneet ja käsitelleet valituksen ja palautamme lähetyksen.
Valitusten hyväksymisen jälkeen bambusta-eko-tuotteita.fi kattaa palautuskustannukset kohtuullisessa määrin.
Takuuta ei myönnetä seuraavissa olosuhteissa:
Meidän on kiinnitettävä huomiota siihen, että bambu on luonnontuote, ja ostajan velvollisuus on lukea verkkosivustolla olevat tiedot bambusta ja sen ominaisuuksista. Bambussa olevat halkeamat ja aukot ovat osa tuotteen luonnetta, joten niitä ei pidetä virheenä, joka voi aiheuttaa reklamaatiooikeuden.
Sama koskee auringonvalkaisua, pinnoitusta jne. bambun kosteus, sieni ja värinmuutos. Koska kyseessä on luonnontuote, koot voivat poiketa verkkosivuilla annetuista tiedoista. Ruostetta ja korroosiota aidassa käytetyn teräslangan ympärillä. Tuotteessa olevat viat, jotka ovat syntyneet sään ja tuulen seurauksena tai meistä riippumattomista syistä. Tämä koskee kuljetusvaurioita sekä asiakkaan luona asennuksen aikana sattuneita vaurioita.
Takuu raukeaa, jos tuotetta käytetään väärin tai huolimattomasti.
Jos reklamaatiosi on perusteltu, se tarkoittaa, että voit joko saada tuotteen korjauksen, vaihdon, rahat takaisin tai hinnan alennuksen tilanteen mukaan. Sinun on mainostettava ”kohtuullisen ajan” kuluessa virheen havaitsemisesta. Jos valitus on perusteltu, hyvitämme (kohtuulliset) toimituskulut. Tuote tulee aina lähettää takaisin asianmukaisessa pakkauksessa. Muista hankkia myös lähetyskuitti, jotta voimme hyvittää lähetyskulut, kun vastaanotettu tuote on palautettu meille.
Peruutus
Bambusta-eko-tuotteita.fi verkkokaupastamme ostettaville tavaroille annetaan 14 päivän täysi palautuskäytäntö.
Jakso lasketaan tilauksen vastaanottamisen päivästä. Palautuskulut on itse kannettava.
Palautettua tuotetta ei saa kaataa, vahingoittaa tai käyttää siten, että on ilmeistä, että sen käyttö vähentää merkittävästi tuotteen myyntiarvoa. Jos näin on, tuotteen uudesta myyntiarvosta arvioidaan ja se ilmoitetaan asiakkaalle. Sitten on asiakkaan asia, hyväksytäänkö uusi hinta vai ei.
Jos asiakas kieltäytyy arvioimista, voimme palauttaa tuotteen asiakkaalle. Tässä yhteydessä yrityksemme pidättää oikeuden periä maksun liittyvien kustannusten kattamiseksi. palata.
Eheys
Kun ostamme tavaroita bambusta-eko-tuotteita.fi voimme ennakoida henkilötietojesi rekisteröinnin siihen tarkoitukseen, johon voimme toimittaa tavarat sinulle.
Henkilötiedot rekisteröidään BYG-ECOHOME LLP: ssä ja säilytetään viiden vuoden ajan, minkä jälkeen tiedot poistetaan.
Kun keräämme henkilökohtaisia tietoja verkkosivustomme kautta, varmistamme, että niitä leikataan aina antamalla tämä nimenomainen suostumus, jotta saat tietoja siitä, mitä tietoja kerätään ja miksi.
BYG-ECOHOME LLP: n toimitusjohtajalla ja työntekijöillä on pääsy sinuun rekisteröityihin tietoihin.
Emme vahvista salattuja asiakastietoja.
Emme lähetä salattuja asiakastietoja.
Bambusta-eko-tuotteita.fi -yritykselle toimitetut tiedot välittävät tai myyvät jotain uutta kolmannelle osapuolelle, ja rekisteröimme henkilökohtaiset tietomme.
Rekisteröitynä BYG-ECOHOME LLP: llä, sinulla on aina oikeus vastustaa rekisteröintejä. Sinulla on myös oikeus lisätä sinut rekisteröityinä tietoina. Sinulla on nämä henkilötietolain mukaiset oikeudet, ja tämän vuoksi sinut osoitetaan BYG-ECOHOME LLP: lle sähköpostitse info@bambusta-eko-tuotteita.fi
Uudet vaatimukset tanskalaisille verkkokaupoille 15. helmikuuta alkaen
15. helmikuuta alkaen otetaan käyttöön uusi eurooppalainen kuluttajavalituslauta, nimeltään ODR. ODR tarkoittaa online-riitojen ratkaisua ja on osoitettu sekä eurooppalaisille yrityksille että kuluttajille. ODR pyrkii helpottamaan yritysten ja kuluttajien rajat ylittävien valitusten käsittelyä.
Koskee vain tavaroiden ja palveluiden ostamista EU: n sisällä.
Kuluttajien kannalta tämä tarkoittaa, että jokainen kuluttaja voi tehdä valituksen suoraan eurooppalaiselle yritykselle.
Eurooppalaiselle yritykselle tämä tarkoittaa sitä, että yrityksellä on oltava yhteysosoite ja pakollinen linkki ODR-valitusjärjestelmään verkkosivuillaan / verkkokaupassaan, mikä on ilmoitettu linkki verkkovälitteiseen riitojenratkaisualustaan: ec.europa.eu/consumers/odr